Viens no Löfbergs galvenajiem mērķiem līdz 2030. gadam ir – 50% no visas iepirktās zaļās kafijas būs ar bioloģisko sertifikātu. Löfbergs ambīcijas līdz 2030.gadam ir – godīga izaugsme ar vienlīdzīgi komerciāliem noteikumiem, kurās tiek ievērotas cilvēka pamattiesības. Tas ir kā priekšnoteikums ilgtspējīgai attīstībai. Mūsu mērķis ir būt dzinējspēkam, lai radītu labāku iespējas kafijas audzētājiem un viņu kopienām visā pasaulē.
Löfbergs Latvija jaunajā OOH kataloga piedāvājumā visas kafijas ir sertificētas. Tas nozīmē, ka visas saimniecības no kurām ir iepirkta kafija, ir pārbaudītas un novērtētas kā audzētavas ar ilgtspējīgu saimniekošanas veidu. Piedāvātajiem produktiem OOH katalogā noteikti ir kāds no sertifikātiem – EU Organic, Fairtrade vai Rainforest Aliance.